tErbAekk !!



Heyy u'ollz ...
Hahh ! Nampak tak poster kat atas nyh .. Tajuk filem nyh ..
UNDERWORLD AWAKENING ...
Lia tengok cerita nyh sehari selepas cerita nyh ditayangkan kat panggung wayang ..
Sebenarnyerr .. Lia tak ade niat pown nak tengok cerita nyh .. Tapi, tiba-tiba jewp rezeki turun dari langit .. Dapat lah tengok cerita nyh .. PERCUMA plak tu .. hahahahahha ... Thanx la to kawan lia dayah ...
Cerita nyh kan dalam 3D .. Wahh.. memang da besz laa .. Nampak real betul ... Suke sangat-sangat ..
Terkejut-terkejut lia tengok cerita tu .. Da macam tengok cerita hantu pown ade jugak .. bahhahahax..
Mana tak nyer .. Setiap kali raksasa tu jadi besar .. Rupa dia macam nak makan orang .. Dah la pakai glasses 3D .. Memang nak gugur la jantung lia nyh .. haiyaaaa ...
Okayh, unruk filem nyh .. Lia bagi 5 bintang full laa .. Sebab cerita nyh best sangat .. Tak rugi tengok cerita nyh .. So, u'ollz yang still lagi tercari-cari cerita apa u'ollz nak tengok .. Lia cadangkan u'ollz tengok cerita nyh okayhh ... Hahh!! Tapi, jangan lupa cerita nyh untuk 18 tahun dan keatas sahaja yerkkk .. Kanak-kanak yang bawah umur tu .. Jangan pandai-pandai nak masuk okayhh .. Amaran nyh !! hahaha ..

Okayhh .. Lepas jewp tengok cerita Underworld Awakening tu .. Terus lia dengan kawan lia pergi tingkat bawah tengok cerita BUJANG TERLAJAK pulak .. hahahhaha .. Memang rezeki datang mencurah-curah laa .. Sebab lia tengok cerita nyh pown PERCUMA ...hahahha ... 
Cerita nyh tak ade 3D macam cerita omputih tadi .. huhuhu .. Okayh, cerita nyh pasal 3 orang bujang,apek,nabil dengan johan yang da terpikat dengan seorang gadis iaitu Puteri .. 
Masing-masing pown berlumba-lumba untuk mendapatkan gadis idaman mereka ... Siapa yang berjaya menambat hati Puteri .. Yang tu 'ollz kena lah tengok sendiri okayhh ...
Cerita nyh memang kelakar .. Da nama pown cerita komedi .. Mestilah kelakarkan .. Ape laa .. hahahha
Untuk cerita nyh .. 5 bintang jugak lia bagi sebab berjaya buat lia ketawa dengan cerita  nyh .. 
Jangan risau, cerita nyh adalah untuk UMUM (U) .. Semua pown boleh tengok ..
 Okeyh laa .. u'ollz jangan lupa untuk menonton 2 filem baru nyh okayh .. 

adioszz amigoszz

mAceh bab bace .. jGn lUpe like n kOmen okEyy

3 comments:

werliyu said...

Underworld best. Sy dh tgk

http://radeocore.blogspot.com/

Leeyana Anaily Hanif said...

mmg besz pown .. ase cm nk tgok lg ... :)

SHAFIQ HASHIM said...

Underworld Best, Baru Ja Pergi Tengok..

+cOpyriGht and design by Leeyana Anaily+