semoga cepat-cepat sembuh yerkk


Olaa my lurvely blogger ... 

Da lame x update citer baru sejak akhir-akhir nyh ... Maklumlah sejak ayah aq masuk hospital nyh aq memang jarang nak tulis citer baru kt blogger tersayang aq nyh .. 
Sejak aq balik dari hostel minggu lepas .. Dan sejak ayah aq masuk hospital minggu lepas jugak .. Aq da ambil alih tugas mama dan ayah aq kt rumah nyh .. 
Tiap-tiap pagi selalu nya ayah aq yang akan beli sarapan untuk kami sekeluarga .. 
Tapi sekarang ,sejak ayah aq masuk hospital ,aq pulak yang ambil alih tugas nya untuk membeli sarapan ..
 Sama jugak ketika nak hantar or nak ambil adik aq dari sekolah .. Semua nya ayah aq yang buat .. Tapi sekarang aq lah yang menjadi pengganti ayah .. 
Begitu juga dengan mama aq .. Disebabkan mama selalu pergi ke hospital untuk menjaga ayah .. Semua kerja-kerja di rumah .. Aq lah yang sempurnakan ..
 Kadang-kadang mama keluar awal untuk jaga ayah di hospital .. Tapi bile pulang nyer malam-malam .. 
Aq kesian kan mama aq sangat-sangat .. 
Kadang-kadang sampai tak cukup tidur dyer jaga ayah .. Bukan aq taknak pergi jaga ayah di hospital .. Cume nanti adik aq tak ada orang yang nak anta kan dyer pergi ke sekolah ..
Tapi ade jugak sebab laen yang membuatkan aq berat hati untuk ke hospital tu .. Salah satu nya ,aq tak sanggup nak lihat ayah aq dalam keadaan yang sakit dan lemah .. 
Sebab ayah yang aq kenal seorang yang sangat-sangat kuat .. Tapi bile aq tengok dyer terlantar atas katil pesakit terutama ketika dyer bru lepas operation hari tu .. Tak sanggup aq nak lihat kesakitan yang dyer tanggung .. Badan dyer yang dulu berisi .. Kini tidak lagi .. Berat badan ayah turun mendadak sekali .. 
Tapi syukur alhamdulillah .. 
Setelah seminggu lebih menerima rawatan di hospital dan setelah kaki nya di bedah hari ahad yang lepas ,keadaan ayah semakin pulih .. Ayah da mula ada selera untuk makan .. Da boleh untuk bergerak sikit-sikit .. Cuma kadang-kadang ayah sering mengadu yang kaki nya sakit dan ayah jugak sering mengeluh sebab selalu kene ambil darah la ,masuk darah ,masuk air ,macam-macam laa ..
 Kesian pulak aq dengar .. Huhh ..!! Taubat lah aq tak nak masuk hospital .. Cukup lah aq tengok segala keseksaa yang dialami oleh ayah aq .. Aq tak nak mengalaminya jugak .. 
Hurmm .. Ape yang aq harapkan ayah aq cepat-cepat sembuh dan boleh keluar hospital dengan cepat .. So nanti mama aq xdew la bersusah payah untuk ke hospital lagi .. Adik aq pulak boleh la jmpe ayah aq hari-hari .. (bertambah-tambah la manje nyerrr .. heheheh)

ok la my lurvely blogger ..
i need to go .. nanti kalau aq dew story baru .. aq update ok ..
adios amigos

mAceh bab bace .. jGn lUpe like n kOmen okEyy

No comments:

+cOpyriGht and design by Leeyana Anaily+