MR BEAN @ ROWAN SEBASTIAN ATKINSON



Olaa my lurvely blogger ..
Hahhh .. Kowang sume nk kenal x ngn MR BEAN nyh ... 
Saper MR BEAN TU .. dyer buad ape .. dyer tu dkat maner ... 
Sumer tu aq akn kongsi ngn kowg sumerr .. Hope kowg enjoy la ok ..!

Aku rasa 1 dunia mgenali watak Mr. Bean. Dengan gaya lakonan bersahaja, beliau mampu mhiburkan kita walaupun lakonannya tu tanpa suara. Susah nak cari org mcm ni. So, aq ada cari sikit info pasal Mr Bean ni. Beliau ni rupanya berpendidikan tinggi, boleh jadi idola ni.

Mr. Bean adalah serial komedi television dari Inggris yang dibintangi oleh Rowan Atkinson. 
Dalam kesehariannya, Mr.Bean mengendalikan sebuah Mini Cooper (pada episode awal berwarna jingga keluaran tahun 1969, tetapi lama kelamaan berganti menjadi keluaran 1977 dengan warna hijau  muda dan bahagian enjin berwarna hitam.

Rowan Sebastian Atkinson (lahir 6 Januari 1955; umur 55 tahun) adalah seorang pelawak, pemeran, dan penulis Inggris, tknal karena film siri television Blackadder dan Mr. Bean. Menurut The Observer, ia adalah salah 1 dari 50 org tlucu di Inggris.
Ia dilahirkan di Consett, County Durham pada 1955 dari keluarga Eric Atkinson, seorang petani dan direktur perusahaan, dan istrinya Ella May (née Bambridge). Kakaknya adalah politikus Rodney Atkinson. Ia bersekolah di Durham Choristers School, kemudian St Bees School, dan mempelajari teknik elektro di Newcastle University.

Ketika di sekolah, ia sekelas dengan mantan perdana menteri Tony Blair.Ia kemudian meraih gelar M.Sc. dari Queens College, Oxford.
Atkinson berkahwin dengan Sunetra Sastry pada 1990, dikaruniai dua anak, Lily dan Benjamin, dan tinggal di desa Oxfordshire. 
MR.BEAN sama kereta nya ..
pasangan secocok gituuuu

rupe mr.bean not in set .. macho !!
James Bean .. !!!
sgt digilai oleh PAPARAZI disana

adioszz amigosszzz










mAceh bab bace .. jGn lUpe like n kOmen okEyy

No comments:

+cOpyriGht and design by Leeyana Anaily+