sedih .. :'(


pause dlu lgu lia yg kt bwah tu dulu okeyh .. kalau nak dengar youtube nyh

Heyy u'ollz ..
Entah kenapa tiba-tiba malam nyh lia ase sedih dan sayu jewp hati lia nyh ..
Hurmm .. nak buat ape pown sume tak boleh disebabkan hati nyh yang asyik rase sedih jewp ..
Nasib baik lia da makan petang tadi .. Kalau tak mesti lia lapar sebab tak lalu makan malam nyh ..
Huhuu .. Back to da topik .. Puas la lia fikir .. Kenapa laa lia rase sedih jewp... 
Agaknya tadi lia terbuka profile orang yang lia penah lia sayang dulu kowt .. Tak tahu laa ..
Sayu bile tengok pic dye dengan orang lain .. Hurmm ..
Ape la lia nyh .. Bende da lepas .. Jangan larhh ingat lagi .. Lia kan kuat .. Lia tak lemah kannn ..
Sejujurnya , dari luar memang lia nampak kuat n nampak macam tak ada pape masalah pown yang melanda ..
Tapi , dalam hati lia nyh .. Lia sorang jewp yang tahu ..
Lia kena terima kenyataan yang dia bukan untuk lia .. Dia bukan milik lia .. Dan tak kan pernah jadi milik lia lagi .. Lia kena kuat untuk teruskan hidup lia .. Perjalanan hidup lia still lagi jauh ..
Hurmm, pape pown .. Lia berserah jewp pada Tuhan ..


air mate yg mngalir tu bukan dibuat-buat .. Lia terlalu sedih sebab tu lia menangis .. Sebab dengan cara nyh jewp lia dapat tenang kan hati lia ..


p/s : lia da tak ade sape lagi yang dapat lia luahkan perasaan .. kecuali bloggy lia .. :'(


mAceh bab bace .. jGn lUpe like n kOmen okEyy

6 comments:

17 said...

chillax. :) kumbang bukan seekor. :D

Eija zolkifeli said...

sabar la dik...
lupekan lah dia..mmg sedih bila kita tgk dia gembira tnpa kita sdgkan kita sengsara tanpa dia...
tp kna think positif klau dia blh hdup tnpa kita knp tdk kita kan lalink...

k,akak doakan adik akan dapat prince charming yang lg baekk...k jgn nanges lg..:)

klau sudi follow la blog akak :
http://tintasirama-rama.blogspot.com/

Lia Irdelia said...

be strong k..

segalanya telah ditentukan..

Leeyana Anaily Hanif said...

eija .. thnx so muchh yaa .. now da okeyh .. da x sdeyh2 lg ..
sye da follow .. thnx sgt2 ea

Leeyana Anaily Hanif said...

17- yaa .. sye mmg da chill sgt ckunx .. :)

Leeyana Anaily Hanif said...

Lia- thnx yaa .. pape pown nme kte sme laa .. :)

+cOpyriGht and design by Leeyana Anaily+