Teman2 CICT saia .. :)


Olaaa .. kali nie aku tak nak cerita pasal cinta tapi aq nk cerita pasal teman
seperjuangan ku di k0lej teknologi antarabangsa cybernetics yang megah (ceh..!kononnyer laa ..huhu)..
Masa mule2 aku melangkah kaki aq dulu dalam kolej nie .. aku takowt nak kenal dengan kawan2 baru .. Yewla .. takowt tersalah pilih kawan .. Bila masok kelas pulak .. rase seram jewk sebab xkenal sape2 pown .. Tp bila da lame2 baru la aku taw yang dorang nie baek2 sebenarnyer .. hahahahaha ... (baek kew ..cewahhh).

Dari seorang pendiam .. aku da berani untuk tegur dengan budak2 kelas aq .. Bila da rapat dengan dorang bwu aq taw seronok sangat bila dapat lepak & spent time dengan dorang ..Kalau tak dew dorang nie mesti kelas DHC 2E nie sunyi ..Dorang la penyeri kelas aku nie ..
Paling best biler time karaoke dengan kowang .. Memang sume jadi gilerr .. Have fun sangat time tu ..Masing2 nyanyi nk sumbangkan lagu .. hahahahha ..Aku dew jugak membe2 yang laen .. Yang glew2 sme dengan aku .. Tak lupe dengan membe yang aku kenal dari mule aku masuk cney sampai lah sekarang ..
Aku seronok sangat sebab dapat kenal k0wang sumer .. Kalau tak de kowang .. sunyi lah aku ..
Baru2 nie aku dan teman2 yang laen dew meraikan birthday sorang mmbe yang sangat rapat dengan aku .. Habis 1 badan dyer kne tepung .. tak cukup dengan tu .. teman2 aku yang laen nie kne kan dyer dengan telur .. Pew lagi .. da mcm orang mengandung la .. muntah2 .. hahahahah.... kelakar t0l time tu .. Memang teruk dyer kne time tu .. dengan2 aku pown kne sekali ... Takpe la .. demi best fren aku .. aku tak kisah .. hahahahha..For oll teman2 aku .. tak kisah lah kt hostel 0r kt kelas ... aku sayang kowang sangat8x .. Thanx sangat2 sebab sudi nak jadi teman aku .. lurve you oll s0o muchh .. 
bufday my bff florence si tembam .. :)

Ingat yerk yang laen2 .. cinta bukan hanya untuk kekasih , untuk keluarga mahupun ciptaan Tuhan ..Cinta kepada teman juga amat disanjung tinggi .. Ini kerana kita menghargai orang yang sentiasa berada dengan kita dikala kita jauh dari keluarga mahupun kekasih ..



mAceh bab bace .. jGn lUpe like n kOmen okEyy

No comments:

+cOpyriGht and design by Leeyana Anaily+